Alla inlägg under december 2012

Av ida - 27 december 2012 22:43

JAG HATAR DIG.

DET ÄR DITT FEL ATT JAG MÅR SÅ HÄR.

DET HÄR FINGRET ÄR TILL DIG DIN IDIOT.


 


Av ida - 26 december 2012 16:29

Tumblr_mexlkm7mco1ryv32oo1_400_large

förlåt för att jag finns.


Orkar inte vara kvar. för fan, hjälp mig ut.

Av ida - 22 december 2012 21:36

                       

Av ida - 22 december 2012 16:47

hur ska jag klara mig nu, på egna fötter och ben? du var allt för mig gubben men du vägrar o se
vad du betyder för mig, och vem du var för mig, du var min bästa vän men saker förändras snabbt för dig så,jag måste nu förstå att det aldrig blir vi igen.. men för mig framstår du ändå som en allra bästa vän. hur ska jag klara mig nu? alla gånger som du fanns. jag gjorde många misstag men jag fick jämt en andra chans
men kommer du ihåg alla nätter som du rädda mig? vafan fick du tillbaks? jag sa bara att jag älska dig
men inget räckte till, det blir nog aldrig vi igen. det var du o jag mot världen men nu hatar du mig, fan asså, jag har förlorat min ena halva. jag är ensam är du lycklig, fan vad jag saknar. tiderna med dig kommer alltid få mig att le,
men det är nåt som fattas, tiderna ska va fler. du va speciell som en bror och bästa vän
bara med dig känner jag mig hel igen. jag har mina vänner, men du var som en bror, du fanns alltid där och satt högst upp på tron. 
jag såg upp till dig, du visste hela tiden var som var rätt. vad du än sa, så hade du min fulla respekt. jag saknar våra tider, jag saknar våra minnen, men lova att komma ihåg mig när jag svävar där i himlen.

du svarar inte i telefon, du ignorerar mig helt, så nu vill jag ha ett svar, var allt bara mitt fel?
jag vet inte vad jag ska säga för att få dig tänka till. döden kommer närmre, och jag börjar vänta in.

Jag älskar dig bror. föralltid.

 

 

 

..

Av ida - 18 december 2012 22:56

Livet suger. Dö.

Ovido - Quiz & Flashcards