Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Mitt liv som ida

Av ida - 18 november 2012 21:03

Jag föddes 16 oktober 1999, och fick namnet ida.

jag var väldigt liten, kort växt och smal. och det höll i sig länge, var mycket smal längelänge under min uppväxt.

pga det, tog jag mediciner så jag fick i min näring, jag gömde maten, spottade ut det, kräktes upp det.

jag hatade helt enkelt mat. och det var inte för att jag tyckte jag var tjock, detta hände mellan 3-10 års åldern.

jag gick til doktorer för att väga mig och sånt, och jag fortsatte att inte äta, satt inne ensam i matsalen hela rasterna och bara tittade på maten, försökte trycka i mig lite iallafall, gömde maten i servetter och kastade när folk inte såg mig. och det där pågick som sagt kanske tills jag blev tio, då det vände lite.

ag bev tvinga till att äta, så jag gjorde det. men var fortfarande underviktig. nu på senare tider sen vintern 2011, började inse mycket mer, se livet från ett annat perspektiv. 

insåg hur fet jag faktiskt var, började förstå hur mycket jag saknar sven,farfar, och hans att dom är döda.

jag började må dåigare för varje dag, börja inblanda folk i mina problem. 

en person som jag sedan fick grymt mycket känslor för, han var allt. han var och är hela min värld.

men vad kunde jag göra? jag är maktlös. den värsta peridoen i mitt liv var vintern 2011 och sommaren 2012, det hände saker som jag inte vet varför, jag började ljuga för mig själv. 

lurade mig själv i allting, slutade lita på mig, Sluta vara nöjd med mig. slutade äta. 

allting bara så snabbt, allting över en enda sak. 

hur?.. jag som alltid hade en drömi mitt liv. 

men livet blev inte som jag tänkt, än idag har jag svåra problem.

visst jag kan vara glad, men jag har sår inombords som ni aldrig någonsin kommer förstå er på.

mina egna hemligheter inombords. vad händer med mig? vad ska jag göra?..


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida - 8 september 2013 15:57

Hej..  nu var det ett tag sedan, jag hade glömt bort bloggen.. nog för ingen läser den men det är skönt att bara skriva av sig. och om nu jag börjar lita på någon så kan hen, läsa det här jag skrivit. Jag mår väl inte bra alls, egentligen.. D...

Av ida - 22 juni 2013 23:50


Du har sårat mig så djupt.. jag är på botten.         ...

Av ida - 22 juni 2013 23:41

Allt blir bara fel, jag har gått över gränsen.  va fan har jag gjort... jag orkar inte leva om jag aldrig tar mitt upp ur skiten.. Hur kan jag vara så dum som tror att nån ens bryr sig om mig?                 ...

Av ida - 10 maj 2013 19:38

åh hej.. nu var det allt ett tag sen, right? aha, men just nu för tillfället är väl allting egentligen inte som det ska, det är bättre än förut. tror jag. Vissa dagar är jag glad, medans andra dagar vill jag bara lägga mig under täcket och helst ...

Ovido - Quiz & Flashcards